(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-NN6VMBC');

Organisatie

KWA hanteert een unieke organisatiestructuur. We zijn geen productiebedrijf, maar willen juist toegevoegde waarde leveren. We proberen altijd te adviseren op basis van een langetermijnstrategie. We zijn een belangrijke partner voor het bedrijfsleven, bij zowel kleine specialistische vragen als bij grote projecten.

Alle medewerkers zijn eigenaar

We zijn met z’n allen eigenaar van KWA. Alle medewerkers krijgen de mogelijkheid aandelen te kopen om zo te participeren in KWA. Zo’n 90% van de medewerkers is mede-eigenaar. Daarmee zijn ze niet alleen in loondienst, maar hebben ook daadwerkelijk invloed op de bedrijfsvoering, de investeringen en het rendement dat KWA uiteindelijk behaalt.

Organisatiestructuur

De leidinggevende functies rouleren iedere vier jaar tot acht jaar bij KWA. Bij roulatie wordt bekeken welke senior adviseur voldoende geschikt is om een leidinggevende functie op zich te nemen. Dit past in de bedrijfsvoering, omdat bijna iedereen mede-eigenaar is. Op deze manier delen we de verantwoordelijkheid met elkaar.

Korte lijnen

Wat opvalt is dat KWA geen accountmanagers kent. Alle adviseurs zijn direct zelfstandig verantwoordelijk voor hun project. Voor u als klant een groot pluspunt, omdat u direct met de inhoudelijke adviseur spreekt. En hij of zij ook degene is die waarmaakt wat wordt beloofd.