(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-NN6VMBC');

Sylvia Lam

Coördinator Support Team

Sinds september 2003 werk ik bij KWA. Eerst als secretaresse en sinds mei 2022 als coördinator van het Support Team. Als coördinator stuur ik een team met vakbekwame professionals aan. Samen ondersteunen wij onze adviseurs met verschillende werkzaamheden.

Iedere Office Assistent heeft als basistaken het redigeren van klantdocumenten, receptiewerkzaamheden en secretariële ondersteuning van teamleider(s) en daarnaast één of meerdere specialismes.

Waar ik mij o.a. mee bezig houd is de werkverdeling en -bezetting van het Support Team, competentiemanagement en efficiencyverbetering van onze taken. Door nauwe samenwerking en regelmatig overleg houden we de lijntjes kort en schakelen snel.

''De vrijheid om je werk zelf in te richten''

Mijn specialisme is het hele proces van organiseren van bijeenkomsten voor onze klanten of leden van onze werkgroepen. Regelmatig versturen wij mailingen via Spotler, ons mailsysteem. Ook houd ik mij bezig met het verder optimaliseren en automatiseren van de processen in Spotler.

Door jarenlange ervaring kan ik snel schakelen tussen de diverse werkzaamheden en ben ik een vraagbaak voor collega’s. De prettige samenwerking met leuke collega’s, de diversiteit van de werkzaamheden, de ruimte om jezelf te ontwikkelen en de vrijheid om je werk zelf in te richten maken KWA een fijn bedrijf om bij te werken.

Bekijk ook:
Algemene diensten

KWA helpt bedrijven hun continuïteit te waarborgen. Of het nu advies is of het realiseren van projecten, samen met u ga...