(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-NN6VMBC');

Allround Office Assistent

Hybride

Allround Office Assistent

Allround Office Assistent 

Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Ben jij de regelaar die we zoeken? 

De baan

Als Office Assistent bij KWA ben je onderdeel van het Support Team en het eerste aanspreekpunt voor adviseurs. Je ontzorgt de adviseurs door de uitvoering van secretariële en administratieve taken. Door je professionele ondersteuning help je onze adviseurs met het optimaal  uitvoeren van hun werkzaamheden. Je hebt het in je om ons bureau en onze klanten snel te leren kennen en meteen te zien waar jouw toegevoegde waarde ligt. Kortom: jij regelt het.

Jouw team 

Het Support Team bestaat uit 7 collega’s die elke dag veel voldoening halen uit het op rolletjes laten lopen van ons bureau. We werken al een aantal jaren met elkaar samen en krijgen het steeds drukker. Daarom is er ruimte voor een 8ste collega. Als team overleggen we goed, werken nauw samen, verdelen de taken onderling, helpen elkaar en zien we altijd kansen voor verbetering. Daar krijg je binnen KWA ook de ruimte voor: vrijheid en verantwoordelijkheid staan bij KWA hoog in het vaandel. Je bent een aanvulling op ons team als je affiniteit hebt met snel en efficiënt werken en je nieuwe software snel eigen maakt, bijvoorbeeld als het gaat om het organiseren van webinars en het versturen van mailingen.

Onze klanten

KWA werkt voor de middelgrote en grote bedrijven in Nederland, in sectoren zoals staal, (petro)chemie, levensmiddelen, farma, (tank)opslag, afval, verpakkingen, etc. Met bekende namen, maar mogelijk ook bedrijven waar je nog niet eerder van hebt gehoord. Meer dan 95% van onze opdrachtgevers komt bij ons terug omdat ze graag met ons samenwerken. Hier meer over KWA. 

Ieder van ons is vrij om zelfstandig of samen te werken en we gunnen elkaar de vrijheid ons vak met passie uit te oefenen. Ieder is zelf verantwoordelijk voor het eigen succes én het gezamenlijke resultaat. We ondersteunen elkaar oprecht daarbij. We bieden ruimte voor het nemen van initiatief en het tonen van lef. We stimuleren, waarderen en helpen elkaar. Leiderschap komt uit elke medewerker en samen maken we dat mogelijk. We geloven in een levenslange ontwikkeling van ons vakmanschap en in onze groei als mens.

Fun

Bij KWA is er volop ruimte voor ontspanning en we vinden het belangrijk dat je lekker in je vel zit en gezond blijft. Zo kun je aansluiten bij onze vitaliteitstrainingen om bezig te zijn met voeding, beweging, mentaal welzijn en rust. Daarnaast organiseert onze activiteitencommissie allerlei leuke activiteiten en feestjes om samen met je collega’s te genieten en te ontspannen.

Ben jij onze nieuwe collega? 

Een Office Assistent binnen KWA heeft een flexibele instelling, kan goed plannen, pakt veel verschillende dingen op, houdt overzicht en rondt taken snel en correct af. Iedere Office Assistent heeft een aantal basistaken én de mogelijkheid om zich te specialiseren.

Je basistaken zijn:

  • Het redigeren en versturen van klantdocumenten zoals offertes, rapporten en brieven (in nauwe samenwerking met de adviseurs)
  • Het secretarieel ondersteunen van een team en de teamleider: je plant afspraken, organiseert interne overleggen en overleggen met de klant, signaleert wat er in het team speelt en zoekt naar de juiste oplossing
  • Het (digitaal) archiveren van klantdocumenten
  • Klanten netjes te woord staan en gastvrij ontvangen: jij bent het visitekaartje van KWA
  • Het invoeren van gegevens in ons CRM
  • Het versturen van klantmailingen
  • Back-up voor collega’s bij drukte, ziekte of verlof

Wie zoeken we? 

  • Je hebt een afgeronde secretariële opleiding op minimaal mbo-niveau of kennis en ervaring op dit niveau en je wil je verder ontwikkelen in het vak
  • Jij neemt initiatief, bent integer en flexibel. En je bent vooral klantgericht
  • Je wil minimaal 20 uur tot maximaal 40 uur per week aan de slag op in ieder geval de woensdag en bij voorkeur ook de vrijdag. Het heeft onze voorkeur als jij je uren verdeelt over 4 of 5 werkdagen

Jouw specialisme gaan we samen verder vormgeven als je de organisatie hebt leren kennen, je de basistaken goed beheerst en je zelf een beeld hebt bij wat er allemaal te doen is binnen KWA en waar jij waarde kunt toevoegen.

Wat bieden wij jou? 

  • Een warm welkom door een hecht team
  • Vrijheid om zelf je dag/week/maand in te delen en het werk kan deels thuis gebeuren (woensdag is in ieder geval je werkdag en bij voorkeur vrijdag ook)
  • Kans om je te specialiseren, naast de gebruikelijke werkzaamheden
  • Ontwikkelmogelijkheden, opleidingen, er kan veel
  • Een organisatie met een fijne werksfeer. Iedereen draagt bij aan het resultaat, en dan maakt je functietitel niet uit, jij kunt ook eigenaar worden van KWA

Vragen? 

Bij vragen over de inhoud van deze vacature neem je contact op met Sylvia Lam (Coördinator Support Team). 

Hier lees je waarom teamlid Esther een paar jaar geleden bewust voor KWA koos

Solliciteer direct

Solliciteren

In je motivatie zien wij graag uitgebreid terug waarom jij denkt dat jij goed in ons team en bij KWA past. Stuur je mail met motivatie en cv naar Geertruida de Weger (P&O-adviseur) via sollicitatie@kwa.nl

Geen acquisitie!

Solliciteer direct