Gezocht: adviseur en implementatiespecialist

Heb je een leuke baan, maar ontbreekt de uitdaging? Zoek je een bijzonder bedrijf waar jij het verschil kunt maken? En wil je werken voor bekende en minder bekende bedrijven? Wegens succes zijn we op zoek naar uitbreiding van ons team. Wij hebben jou nodig!

Werk-/denkniveau: medior
Uren per week: minimaal 32 uur
Werkgebied: heel Nederland (indien mogelijk op regio-indeling); op locatie bij de klant en het KWA-kantoor (Amersfoort).

De baan

Als adviseur / technisch implementatiespecialist compliance software maak je deel uit van een hecht team en ben je de schakel tussen de klanten, collega’s, wetgeving en software.

Met Makeonline - onze online compliance tool - help jij bedrijven bij het aantoonbaar voldoen aan arbo- en milieuwet- en regelgeving. Je werkt zelfstandig aan het inrichten van software en het behandelen van klantvragen. Je helpt klanten met het vinden van oplossingen om aantoonbaar in compliance te zijn. Daarbij werk je nauw samen met vakinhoudelijke KWA-specialisten.

Over KWA Bedrijfsadviseurs

KWA is een uniek adviesbureau met een gerenommeerde positie in de markt. Uit onafhankelijk onderzoek is gebleken dat KWA op werkplezier, vrijheid en betrokkenheid hoger scoort dan vergelijkbare organisaties. Dat is niet zo gek, gezien het feit dat jij als nieuwe collega net als alle collega’s mede-eigenaar kunt zijn van ons bureau. En daarmee invloed hebt op de koers van KWA. We zijn een platte organisatie met directe lijnen tussen alle niveaus. Als KWA-adviseur heb je een grote mate van vrijheid en zelfstandigheid in de projecten die je uitvoert in bedrijfstakken die je aanspreken. Met alle kansen om te blijven leren en te ontwikkelen.

Daarbij werk je vanuit KWA voor de middelgrote en grote bedrijven in Nederland, in sectoren zoals staal, (petro)chemie, levensmiddelen, farma, (tank)opslag, afval, verpakkingen, etc. Met bekende namen, maar mogelijk ook bedrijven waar je nog niet eerder van gehoord hebt. Meer dan 95% van onze opdrachtgevers komen bij ons terug, omdat ze graag met ons samenwerken.

Het team

Je komt terecht in een multidisciplinair, groeiend team. Alle gelegenheid om van en aan collega’s te leren. Samen met je collega’s breng je compliance, op het gebied van milieu, arbo, kwaliteitsmanagementsystemen, duurzaamheid en externe veiligheid binnen bedrijven en projectorganisaties op een hoger niveau.

Daarbij ben je betrokken bij het hele traject, van offerte tot volledige implementatie bij de klant.

Jij: 

    • implementeert wet- en regelgeving samen met de klant in het Makeonline-systeem;
    • stelt offertes op en onderhoudt het contact met (toekomstige) klanten;
    • voert acquisitie uit samen met de andere collega’s;
    • houdt presentaties voor klanten en als dat nodig is train je klanten en collega’s;
    • bent betrokken bij het ontwikkelen van Makeonline voor klanten;
    • bouwt mee aan de organisatie rondom Makeonline en denkt mee over verbeteringen;
    • hebt HBO(+) werk- en denkniveau, met een aantal jaar werkervaring;
    • hebt enige jaren werkervaring in een soortgelijke rol en affiniteit met wet- en regelgeving en de vakgebieden kwaliteit, arbo/veiligheid en milieu. Dit is belangrijker dan een specifieke opleiding;
    • kunt goed luisteren om de klantvraag te vertalen naar een goed werkende praktijkoplossing voor de klant;
    • hebt net als de andere teamleden een gedrevenheid om resultaat voor de klant te bereiken. Daarbij is het begrijpen hoe organisaties in elkaar zitten en werken van belang;
    • hebt kennis van en ervaring met Excel en online IT-toepassingen;
    • bent rond de 32 - 40 uur per week beschikbaar.

Wij bieden jou

    • een dynamische functie, met alle ruimte voor samenwerken en blijven leren;
    • een grote mate van verantwoordelijkheid voor aansprekende klanten;
    • zelfstandig werken met ruimte voor je eigen werk(dag)indeling;
    • opleidingen, ontwikkelingsmogelijkheden en een persoonlijke mentor;
    • thuiswerken, flexibele tijden, parttime werken, zelf je vakantiedagen plannen. Zolang je het afstemt met collega’s is het jouw keuze;
    • ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën, want jouw goede ideeën helpen ons verder;
    • een goede werksfeer en een zeer collegiaal bedrijf. We besteden veel aandacht aan bedrijfs- en teamactiviteiten;
    • de mogelijkheid om mede-eigenaar te worden van ons bedrijf. Je bepaalt mede het beleid en de richting van KWA;
    • reiskostenvergoeding, pensioenregeling en marktconforme arbeidsvoorwaarden;
    • korte lijnen en een platte organisatie.

Vragen en solliciteren

Graag! In je motivatie zien we graag uitgebreid terug waarom jij denkt dat jij goed in ons team en bij KWA past. Stuur je mail met uitgebreide motivatie en cv naar Geertruida de Weger (P&O-adviseur) via sollicitatie@kwa.nl

Vragen over het werken als adviseur/technisch implementatiespecialist?

Neem contact op met Jan-Carel Nieuwland (projectleider). Jan-Carel is bereikbaar via e-mail (jcn@kwa.nl) of telefonisch (033 - 422 13 92).

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.